Alla inlägg under november 2010

Av Gustav - 5 november 2010 18:31

Mamma:

 

Vi är fortfarande kvar här i Göteborg men fick iallafall något att se framemot... vätskan runt hans hjärta har minskat och att medicinerna hjälper honom! Så vi kanske kommer hem på söndag. Hoppas!!!!

 

Jag vill komma tillbaks till vardagslivet... sjukhusmiljön är inte rolig spec när man är omringat av massor med allvarligt sjuka barn och även nyfödda....

 

Gustav vill åka hem, han har en sån hemlängtan så inte duga... han vill till dagis och busa med katterna hemma!

 

Håll tummarna att vätskan har försvunnit imorron!  

 

Av Gustav - 3 november 2010 20:01


Min pappa och Emelie och Kristoffer kommer hit imorron... De kommer och hälsar på mig och mamma. Jag saknar de!!!  På sjukhuset så lägger de gegga på min hjärta och tar bilder!!! Knasigt va'??? Nu måste jag spela Bolibompa!


Mamma:

 

Ååååh, va' roligt att min man samt en del av barnen kommer imorron kl:12.00... har längtat de så enormt mycket! Jag hoppas verkligen att Gustav blir bättre imorron, risken finns att de sätter in dränering på honom, hur de gör vet ej!!!! Känns att jag aldrig kommer hem härifrån!

 

 

Av Gustav - 3 november 2010 12:00

Mamma:

 

Vet ej när vi kommer att få åka hem, Gustav har vätska runt hjärtat och det måste bort så nu har vi varit på ultraljudskontoller varje morgon och han äter mediciner som är som varan-liknande!!! Själv är jag trött och vet inte ett smack känns det som!

Ingen chans får man att prata med läkarna heller... de bara kommer och går!

 

Trött, trött och trött!!! Jag vill att min Gustav ska bli bra!

Ovido - Quiz & Flashcards