Direktlänk till inlägg 16 mars 2014

Solen skiner....

Av Gustav - 16 mars 2014 11:00

Projektet fortsätter, konstigt nog så hjälper det mig att samla krafter till livets olika motgångar... det ska inte behöva kosta mycke för att få en lyxig rum där man trivs! Återanvända gamla möbler, måla till någon favvo färg, voala... som en ny möbel!! Men allt som har med renovering eller flytta möbler krävs en planering och föberedelse för Gustav annars blir han förvirrad. Bilderna sätter jag upp sen när allt e klart... nu ska det lagas lunch!! Ha en fortsatt skön o solig dag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gustav - 17 mars 2014 06:22

En kaffe till mig och en tallrik med fullkornsvälling till Gustav.... idag blir det att ringa runt till läkare ang näringsdrycker till min gosse. ...

Av Gustav - 15 mars 2014 13:13

Våran sovrum behöver snyggas till lite... man blir deppad och bara titta på det... barnen tittar på TV och vill inte gå ut pga vinden. Det blåser storm ute... Imorron måste jag gå igenom alla läkartider som kommas skall... medans jag njuter av min ka...

Av Gustav - 14 mars 2014 21:31


Nu ska familjen på kurs... för Autism! Vi är en vanlig familj, kämpat med barnen ända sen födseln.... man lever i Tro Hopp och Kärlek... nu ska vi lära oss med att hålla i rutiner, förberedelser... va e det? Bildstöd ska hängas upp på väggen för Gust...

Av Gustav - 23 augusti 2013 16:40

Mamma: Läste idag på tidningen att Stockholmsstad vill ta bort resurserna till barn med särskilda behov i skolorna... hur ska det gå för dessa barn? Jag tänker på min Lilla Herre och min dotter som har särskilda behov... Hur tänker de? Har de inte rä...

Av Gustav - 21 augusti 2013 13:10

Gustav: Jag har blivit 8 år, går i 2 b och min fröken heter Kian.   Mamma: Det har hänt en hel del under denna perioden som vi har haft paus från bloggande... Gustav har fått diagnos ADHD/Autism.... Han äter medicin mot ADHD men Autismen får vi h...

Skapa flashcards