Direktlänk till inlägg 25 oktober 2010

Äntligen har jag fått prata med Gustav!

Av Gustav - 25 oktober 2010 20:15


Mamma:

 

Efter många timmars väntande så öppnade han sina ögon... Men stackars Timmy Lamm ville han att jag skulle kasta ut genom fönstret... jag fick en slängpuss av han och ett litet leende så jag kan sova gott inatt!

Imorron ska han flyttas ner till avdelningen för han är såpass pigg. Enligt läkarna så har han återhämtat sig väldigt fort och kirurgen var så nöjd att OP gick så smidigt och inte minst fort enligt honom en annan tyckte att det tog ju evigheter.... Som Gustav sa: "Mamma, nu är hjärtat lagat och jag kan springa hur mycket jag vill och inte bli blå om läpparna!"

Snart ska jag ut för sista gången, ta ett bloss innan jag kryper i sängen för det är tidig uppväckning imorgon.       

 

  Go' Natt med er!  

 
 
Ingen bild

Anna

25 oktober 2010 21:18

Åhh vad härligt att läsa! Vilken kämpe du är eller hela er familj verkar vara så starka!

Härligt att Gustav verkar må bra och hoppas det här blir er sista gång med honom på ett sjukhus!

Alla lycka till er!

Ps hur har det gått med ditt jobb? Har du fått fast tjänst?

Gustav

26 oktober 2010 09:55

Hej Anna!

Man kan säga att Gustav är en riktig kämpe! Det har gått super bra med allt!

Arbetskamraterna saknar mig och jag väntar på svar till fast anställning. Så vi håller tummarna...

Kram på dig!

Katta & Gustav

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gustav - 17 mars 2014 06:22

En kaffe till mig och en tallrik med fullkornsvälling till Gustav.... idag blir det att ringa runt till läkare ang näringsdrycker till min gosse. ...

Av Gustav - 16 mars 2014 11:00


Projektet fortsätter, konstigt nog så hjälper det mig att samla krafter till livets olika motgångar... det ska inte behöva kosta mycke för att få en lyxig rum där man trivs! Återanvända gamla möbler, måla till någon favvo färg, voala... som en ny möb...

Av Gustav - 15 mars 2014 13:13

Våran sovrum behöver snyggas till lite... man blir deppad och bara titta på det... barnen tittar på TV och vill inte gå ut pga vinden. Det blåser storm ute... Imorron måste jag gå igenom alla läkartider som kommas skall... medans jag njuter av min ka...

Av Gustav - 14 mars 2014 21:31


Nu ska familjen på kurs... för Autism! Vi är en vanlig familj, kämpat med barnen ända sen födseln.... man lever i Tro Hopp och Kärlek... nu ska vi lära oss med att hålla i rutiner, förberedelser... va e det? Bildstöd ska hängas upp på väggen för Gust...

Av Gustav - 23 augusti 2013 16:40

Mamma: Läste idag på tidningen att Stockholmsstad vill ta bort resurserna till barn med särskilda behov i skolorna... hur ska det gå för dessa barn? Jag tänker på min Lilla Herre och min dotter som har särskilda behov... Hur tänker de? Har de inte rä...

Ovido - Quiz & Flashcards