Alla inlägg under augusti 2010

Av Gustav - 6 augusti 2010 09:36

Bada, bada, bada.... Det har jag gjort, fast bara till knäna för vattnet var för kallt för mig! Mamma och pappa badade oxå... hihihii.... Jag gjorde robotdansen till de på kanten av poolen... Jag hittade mycke kryp, överallt, det flög oxå skalbaggar, pytte pytte små svarta saker! 


Mamma:


Vi har haft en riktigt skön semester med familjen.... Grillat varje kväll efter badandet. Jätte mysig stuga och en kanon ställe men ungarna saknade aktiviteter. 

Men nu är vi hemma igen, tillbaks till vardagen, nästa vecka så ska jag tillbaka till jobbet och barnen till sina "orginala" dagis och fritids. Så skönt!

Idag blir det att fylla kylen med mat... 

Emelie och Gustav är anmälda till idrottsskolan här i Enköping. Det låter grymt att sätta de i aktiviteter pga hjärtfelen men enligt kardiologen så är det helt OK. Sen är idrottsskolan mest för skoj. De får prova på olika aktiviteter osv...

Sen kom vi överens med familjen att vi ska spara pengar till en resa utomlands. Men först skulle alla operationer vara avklarade.



Ovido - Quiz & Flashcards