Direktlänk till inlägg 6 juni 2010

En nervös mamma...

Av Gustav - 6 juni 2010 17:58

Mamma:

 

Igår kväll när jag och min man gick och la oss i sängen så började vi båda två gråta över operationen som vi har framför oss! Man ligger där i sängen och tänker, tänk om... och det gjorde inte saken bättre när jag såg oron växa på min man.

Men sen då, låt oss säga att det går jätte bra men nervösiteten ligger ju kvar eftersom vi har en till som ska gå igenom samma operation. Många gånger har man tänkt, va' har jag gjort för fel? Hur är det möjligt att vi ska behöva gå igenom allt det här.

Sen har jag ju provanställning, kommer de att anställa mig när tiden går ut eller blir jag arbetslös igen med ingen framtid med ekonomin?

 

Jag är vilsen....

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gustav - 17 mars 2014 06:22

En kaffe till mig och en tallrik med fullkornsvälling till Gustav.... idag blir det att ringa runt till läkare ang näringsdrycker till min gosse. ...

Av Gustav - 16 mars 2014 11:00


Projektet fortsätter, konstigt nog så hjälper det mig att samla krafter till livets olika motgångar... det ska inte behöva kosta mycke för att få en lyxig rum där man trivs! Återanvända gamla möbler, måla till någon favvo färg, voala... som en ny möb...

Av Gustav - 15 mars 2014 13:13

Våran sovrum behöver snyggas till lite... man blir deppad och bara titta på det... barnen tittar på TV och vill inte gå ut pga vinden. Det blåser storm ute... Imorron måste jag gå igenom alla läkartider som kommas skall... medans jag njuter av min ka...

Av Gustav - 14 mars 2014 21:31


Nu ska familjen på kurs... för Autism! Vi är en vanlig familj, kämpat med barnen ända sen födseln.... man lever i Tro Hopp och Kärlek... nu ska vi lära oss med att hålla i rutiner, förberedelser... va e det? Bildstöd ska hängas upp på väggen för Gust...

Av Gustav - 23 augusti 2013 16:40

Mamma: Läste idag på tidningen att Stockholmsstad vill ta bort resurserna till barn med särskilda behov i skolorna... hur ska det gå för dessa barn? Jag tänker på min Lilla Herre och min dotter som har särskilda behov... Hur tänker de? Har de inte rä...

Ovido - Quiz & Flashcards