Alla inlägg den 4 april 2010

Av Gustav - 4 april 2010 20:23

Mamman:

 

Gustav sover sött i sin nya säng. När jag nattade honom så satt jag fast hans långa drake i gaveln och sa: " Draken vaktar dig" ... " mamma, ta bort den! Den är läskig" .... väck med Draken fram med Nasse istället!

Han har haft en lång dag idag samt delvis jobbig, vi märkte på han att han klarar inte av att det är stoj  och massa folk överallt för han blir trött och utmattat. Han älskar att visa upp sig, uppträda, verkligen stå i centrum men hjärtat orkar inte. Han har längtat efter mormor och morfar, Kim och Catta, Isabelle, Tindra och Trista men inte minst storesystern Amanda. De kommer hit imorgon och Gustav har sparat kanelbullar till Kim för han älskar kanelbullar. Men nu ska jag lägga mig på soffan och äntligen ska jag och min man sova i samma säng utan att ha några små trollungar i sängen.

 

Go' natt!

Av Gustav - 4 april 2010 17:29

Jag fick en tårta, en ny säng, påslakan, tusspennor så nu kan jag måla mig som pappa. Farmor och faster och mina kusiner var här....


Mamma:

 

Jag har haft fullt upp med kalaset, igår var vi ute på eftermiddag. Hade med oss lite fika. Riktigt mysigt var det! Gustav har inte sovit så bra på sistone och det påverkar hans humör dagen efter. Han har ätit välling nu i några dagar både på morgonen och på kvällen.

Ovido - Quiz & Flashcards