Alla inlägg den 14 april 2010

Av Gustav - 14 april 2010 11:25

Jag har varit duktig på dagis. Jag lekte med min kompis på våran gård och Emelie var med oxå. Vi lekte mamma pappa barn... Det var en rolig dag!


Mamma:

 

Igår var en underbar dag. Jag kopplade bort alla problem, njöt av den vackra soliga dagen. Emelie var hemma från skolan, lös i magen, så vi hämtade Gustav från dagis, hälsade på pizzakillarna tog en fika. Barnen skötte sig bra. Och jag tänkte så här vill jag ha det! Varför kan det inte vara så hela tiden? Vi satt ute, gunga, lekte i sandlådan och barnen lekte och inte minst de var sams! Inga utbrott, inga blåa läppar... han skötte det så fint! Han sprang lite men stannade till jämna mellanrum och tog en paus. Underbart!!

Jag är så trött psykiskt av alla myndigheter, läkare osv.... Inga svar får man någonstans.... så igår känndes det för första gången att vi har det bra! Barnen mår bra, inga beskymmer.... och jag hoppas att det fortsätter även idag!

Snart är det dax att hämta Gustav på dagis och jag hoppas att min spindelmannen har haft en underbar dag på dagis idag! Den glädjen av Gustav smittar till alla. Han är som en solstråle själv.

  

Ovido - Quiz & Flashcards