Alla inlägg den 18 september 2010

Av Gustav - 18 september 2010 17:27

Jag vill ha en Timmy Time som jag kan krama när jag ska sova.... Han är söt! hihihi

Jag fick Bakugan-skor utav mamma och pappa. De är coola.... jag är cool!


Mamma:


Varit i affären med hela familjen, handlat och käkat varmkorv. Barnen fick sin lördagsgodis och vi vuxna lite gött och äta ikväll. Idag tänkte jag att, det får bli en bekymmer fri dag, bara njuta av dagen tillsammans med barnen, laga barnens favoritmat, hemmagjord pizza.... 

Veckan har rullat på som vanligt, på jobbet har det gått jättebra. Jag trivs där!

Min mamma har hjälpt mig med att ringa runt ang det som hände med Emelie men utan resultat. Men nu har jag märkt att när sånt här händer så finns det ingen rättvisa för den som blir utsatt! Utan alla tycker synd om pojken..... 

 Ville samtidigt tacka alla fina kommentarer som jag har fått och det har gett x-antal styrka för att ha ork och kämpa mot rättvisa!

Ovido - Quiz & Flashcards