Alla inlägg den 19 september 2010

Av Gustav - 19 september 2010 09:33

Mamma säger att på söndagar så städar vi rummet och badar... men jag vill inte städa för då förstör man det man har lekt med ju... då måste man börja om från början....


Mamma:


Som sagt idag blir det städ, byta lakan m m plocka fram kläder inför morgondagen. En fullspäckat schema för familjen. Har gått igenom lite förändringar här i lägenheten, barnen skriker rätt ut för de gillar inte när jag byter rum eller nåt. Men det är nån sorts terapi för mig att ändra utseendet hemma för att inte bli deprimerad.... Fick målarfärg utav min svägerska så nu ska det målas.... bättre det än andra som faller för alkohol och droger som skapar mer problem.... 

Men ensak som jag måste bli bättre är att bli mera pedantisk än va' jag är idag... hehehe... 


Ovido - Quiz & Flashcards