Direktlänk till inlägg 5 september 2010

Det som aldrig ska hända... hände!

Av Gustav - 5 september 2010 09:14

Barnen va' dumma mot min storesyster i skolan! 


Mamma:


Det man fruktar mest här i livet är ju att något ska hända till våra barn, bortsett från alla sjukdomar, i vårat fall som går att åtgärda med OP men att andras barn ger sig på en annan i skolan och tvingar en 6 åring till att utföra sexuella saker på en 10-åring. Vi pratar om barn i 10-årsålder tvingar en 6-årig flicka... jag mår illa!!

Det har hänt till oss.... Tack vare den här händelsen så har allt, totalt allt gått åt skogen.... Mitt jobb ryker oxå, för jag har provanställning.... Kan jag sätta min dotter i skolan igen efter det här? Va' har föräldrarna sagt om det här? Har någon mänsklig förälder ringt till oss oavsett hur mycket man än skäms över sitt barns beteende? Nej, nej, och nej.... Vi sitter hemma vet inte nåt, inget... det är ingen som har kontaktat oss från skolan heller.... 


Kan de bekräfta 100% säkerhet för våran dotter? Massor med frågor men inga svar, jag druknar i frågor men får inga svar!  Dagen efter allt det här hände åkte hon på 40 graders feber, hosta och kunde inte andas.... åkte in med henne till akuten och de tog sänkan... 280... då åkte vi ambulans till Akkis. Hon andades i syrgas för hon kunde inte syresätta sig ordentligt... Sen låg hon på sjukan nästan en vecka...


När Emelie väl kom hem så tog det bara 1,5 dag och då var det lillebrors tur att åka in. Att han blev sjuk nu är inte så bra... Han ska opereras den 15:de sep i Göteborg.... 


Hur samlar man kraft till allt det här som har hänt, det känns som att man vill fly med hela familjen, börja om på nytt, begrava det som har hänt....

Blir så deprimerad när jag sätter min fot i den här lägenheten....


 
 
sockerkick

sockerkick

5 september 2010 10:03

Jag hamnade här av en slump och blev jätteupprörd när jag läste, för det är som rubrikn säger, det får inte hända!!
I brist på bättre ord så skickar jag en god tanke till er familj! Kram

http://sockerkick.bloggplatsen.se

 
Catta

Catta

5 september 2010 14:03

Tillsammans sä är vi starka;) o vi i familjen hjälps åt o håller upp för varandra, de vet du. Ni kommer få er rätt fram. Näsnart vet alla om situationen o gå hoppas ja att de Om gjorde Emelie detta lider av det. Men duvet att vi finns ett samtal bort.... Just nu ligger trista med 40 gr med;( hmmm men du får se fram emot Ikea sen når allt lugnar sig;) kram från din svägerska...

http://Www.diabetesochtraning.blogg.se

 
Ingen bild

Anna

5 september 2010 19:40

Nu blir jag så upprörd! Vad heter din arbetsgivare, för ger han dig sparken för det här då jävlar! Fy fan!
Vad det gäller föräldrarna till de barn som gjort detta fruktansvärda så finns det inga ord till hur illa det skött det här! Det är inte konstigt att barn gör idiotiska grejjer när föräldrarna inte är ett dugg bättre! Fy fan.
Vilken skola gick Emelie i?

Massa kramar till er!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gustav - 17 mars 2014 06:22

En kaffe till mig och en tallrik med fullkornsvälling till Gustav.... idag blir det att ringa runt till läkare ang näringsdrycker till min gosse. ...

Av Gustav - 16 mars 2014 11:00


Projektet fortsätter, konstigt nog så hjälper det mig att samla krafter till livets olika motgångar... det ska inte behöva kosta mycke för att få en lyxig rum där man trivs! Återanvända gamla möbler, måla till någon favvo färg, voala... som en ny möb...

Av Gustav - 15 mars 2014 13:13

Våran sovrum behöver snyggas till lite... man blir deppad och bara titta på det... barnen tittar på TV och vill inte gå ut pga vinden. Det blåser storm ute... Imorron måste jag gå igenom alla läkartider som kommas skall... medans jag njuter av min ka...

Av Gustav - 14 mars 2014 21:31


Nu ska familjen på kurs... för Autism! Vi är en vanlig familj, kämpat med barnen ända sen födseln.... man lever i Tro Hopp och Kärlek... nu ska vi lära oss med att hålla i rutiner, förberedelser... va e det? Bildstöd ska hängas upp på väggen för Gust...

Av Gustav - 23 augusti 2013 16:40

Mamma: Läste idag på tidningen att Stockholmsstad vill ta bort resurserna till barn med särskilda behov i skolorna... hur ska det gå för dessa barn? Jag tänker på min Lilla Herre och min dotter som har särskilda behov... Hur tänker de? Har de inte rä...

Ovido - Quiz & Flashcards