Alla inlägg den 2 maj 2010

Av Gustav - 2 maj 2010 12:22

Och jag stökar.... mamma vill att jag ska hjälpa henne att plocka upp leksaker men jag vill inte... jag leker istället... Spindeelmannen städar ju inte han bara klättrar och kastar spindelnät!


Mamma:

 

Vårstädning på gång, har rensat alla små och trasiga kläder från barnens garderober, tvättat mattor, skurat toaletter, dammat, dammsugit m m

I torsdags när vi var på habiliteringen så filmade sjukgymnasten Emelie. Gustav fick hoppa och leka i salen.... jag visade tummen upp till Gustav och vet ni vilket finger jag fick tillbaka.... ja... den förbjudna fingret! Jag hoppas att inte det kom med i filmen!!!

Kommande veckan består av massa läkarbesök, arbetsförmedlingen, BVC för vaccin och genomgång med sjukgymnasten på habiliteringen. Nu hoppas jag att de inte ringer angående jobbet som är i Stockholm känner iallafall nu att (fast det bär emot att säga) att jag vill inte ta den tjänsten... men vi får se, imorron är det en ny dag!

 

Ha en bra och solig dag idag!  

Ovido - Quiz & Flashcards