Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Gustav - 11 maj 2010 17:29

Mamma:

 

Igår så besökte vi kardiologen med Emelie. Gustav var också med eftersom det hade blivit en långdag för han. Det gick bra och vi fick svar på frågor som att vad är oddsen att ha 2 st barn med samma hjärtfel? Kan gå i arv... min farmor blev opererad för detta en vecka sen. Så nu ska hela min pappas sida, testa om vi också har detta fel. Dvs pappa, jag, Kim, Amanda och Trista. Jätte roligt!

 

Idag var det rätt turbulensdag, jag var på jobbet, första dagen och det gick jättebra. Tills jag fick ett samtal från skolan att Kristoffer har hotat någon med en kniv och att rektorn vill prata med oss... Jag ringer till min man berättar och han åkte till skolan. Så som skolan målade hela historien så hade inte det riktigt skett dårå utan Kristoffer blev jagad av en kille pga att han ville ha fotbollen men fick inte så den här pojken bestämde att Kristoffer ska få stryk och vaktmästaren på skolan stod bredvid och såg allt men gjorde inget så det urartade sig till att våran son försökte fly men ramlade och genast fick en kraftig spark i ryggen framför vaktmästaren och våran son skrek efter hjälp men ingen kom.... hmmmm.... så han sprang hem och hämtade en tång och sprang tillbaka till skolan men gjorde aldrig något utan sprang vidare sen hem.

Rektorn säger att han har viftat med en kniv och att våran son ska anmälas.... Det här är andra gången det händer att jag polisanmäler och rektorn säger att det här är inte tillräkligt att kontakta antimobbningsteamet....

Samtidigt som jag pratar med polisen så skriver den här killen på FB till Kristoffer " när jag får tag i dig så ska jag döda dig!" ... VA' SÄGER MAN????

Eller rättare sagt va' gör man med rektorn och alla lärare som är inblandade!!!

 

Nu ska jag lugna mina nerver och ta en kopp kaffe samt en cigarett.

Ovido - Quiz & Flashcards