Alla inlägg den 26 maj 2010

Av Gustav - 26 maj 2010 10:28

Idag är jag hemma med mamma, hjälper henne med tvättstugan fast jag tittar på TV... hihihi... Igår fick jag 3 räcerbilar utav pappa, en "Ben 10-bil" och 2 mustanger... Mustanger vet inte jag vad det är!? Men pappa sa att det är de snyggaste bilarna! Min pappa hjälpte mig att öppna de för det va' svårt och pappa började skratta när jag sa:" hur gjorde du det där?" jag förstår inte...


Mamma:

 

Jag är trött, sliten och behöver en rejäl vändning på livet just nu! Hemma är det allt upp o ner, försäkringskassan struntar i och betala. De bara väntar på att en annan tar livet av sig eller nåt men inte äns då ändrar de sig! Mina barn och min man har gett mig styrka att orka stå på. I skolan så trakaserar de äldsta pojken, inte bara barnen utan rektorn och lärarna. Nu ser alla i familjen frammemot våran första semester på 8 år till Skantzö i sommar.

Nu tänker jag ta en kopp kaffe och gå ut på balkongen!

 

Hej så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards