Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Gustav - 4 maj 2010 17:25

Mamma:

 

Hämtade Gustav från dagis idag efter att jag hade fått de goda nyheterna om jobbet. Frågade fröken (som vanligt) hur det har varit idag? Hon berättade till mig att de var i skogen och åt lunch där men helt plötsligt så hade "spindelmannen" försvunnit och de ropade på honom och han svarade... "här är jag fröken!" "va' gör du Gustav?" "fröken, jag sitter och bajsar bakom trädet!"

*ler*

När vi kom hem så kom ju oron, Gustav somnade på soffan och sov en timme sen gick han till sitt rum och la sig i sängen och sov 1,5 timme till.... det är ovanligt att han gör och därför väcker det oron hos oss för det måste vara hjärtat!  

Av Gustav - 4 maj 2010 13:57

Min mamma fick jobbet nära hemmet och min dagis då behöver inte mamma och pappa oroa sig hur det ska gå med mig på dagis. Jag kommer att vara en timme längre på dagis sen kommer mamma och hämtar mig, pappa kan inte för han jobbar till fyra!

Av Gustav - 4 maj 2010 09:33

Jag kissade i sängen.... men det gör inget.... det var en olyckshändelse! Jag la mig i mammas och pappas säng!


Mamma:

 

Vaknade av att det låg en naken liten pojke intryckt på min rygg imorse.! Gustav har varit glad och noggrann när det gäller att äta och tänka på hjärtat. Det enda jag oroar mig är att han svettas enormt på nätterna.

Idag ska jag träffa en arbetsgivare ang en 50% tjänst här i Enköping. Det ska bli spännande. Nu i sommar ska vi åka till Skantzö bad & camping. Barnen är så glada, vi ska ha riktigt skoj. Men det roligaste som vi har varit med om så är det att FK:an har ännu inte betalat ut ersättning till oss. Det har bara gått ett halv år nu!

Ovido - Quiz & Flashcards