Direktlänk till inlägg 31 maj 2010

På sjukhuset!

Av Gustav - 31 maj 2010 20:05

Mamma:

 

Jag på mitt nya jobb och lillegubben hos kardiologen samt narkosläkaren. Puh!!! säger jag bara, tittade min mobil i varje sekund ungefär samtidigt komma in på nya arbetsuppgifter. Jag har iallafall jätte trevliga arbetskamrater med samma humor som än själv.

Mina föräldrar tog Gustav till KS idag för de skulle ta massa prover, ultraljud och EKG samt stick i fingret. Allt gick jättebra förrutom att man fick höra att de kanske blir illa tvungna att skicka oss ner till Göteborg där de öppnar bröstkorgen..... men de måste ändå in i själva hjärtat för att mäta exakta måttet på hålet!

Sen är det ju så att det här är ärftligt eftersom min farmor hade samma fel och mina 2 minsta barn har samma fel så nu ska hela familjen undersökas eller släkten!!!  Så imorron så  åker han och min man iväg till KS igen och då ska han läggas in sen på onsdag ska han opereras och han är den första eftersom han är minst och har besvär osv....

Jag är helt slut efter arbetsdagen och ska gå gosa ner mig i soffan med Gustav och Emelie.

 
 
catta

catta

1 juni 2010 09:05

hej kära svägerska! bra att du uppdaterar... vi måste ju veta!!
hoppas jobbet gick bra , ring o berätta sen!!!!

ja hörde om att de var ärftligt. bara be mannen min åka o kolla sig nu!
Samt Trista... blir lite lätt orolig då de redan en gng misstänkt att hon hade förstorat hjärta:( puhuuuu hoppas ej. räcker de inte med gurrao emelie????... pöös oi kramar till er.. vi kommer nsart o kramar er!

http://www.diabetesochtraning.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gustav - 17 mars 2014 06:22

En kaffe till mig och en tallrik med fullkornsvälling till Gustav.... idag blir det att ringa runt till läkare ang näringsdrycker till min gosse. ...

Av Gustav - 16 mars 2014 11:00


Projektet fortsätter, konstigt nog så hjälper det mig att samla krafter till livets olika motgångar... det ska inte behöva kosta mycke för att få en lyxig rum där man trivs! Återanvända gamla möbler, måla till någon favvo färg, voala... som en ny möb...

Av Gustav - 15 mars 2014 13:13

Våran sovrum behöver snyggas till lite... man blir deppad och bara titta på det... barnen tittar på TV och vill inte gå ut pga vinden. Det blåser storm ute... Imorron måste jag gå igenom alla läkartider som kommas skall... medans jag njuter av min ka...

Av Gustav - 14 mars 2014 21:31


Nu ska familjen på kurs... för Autism! Vi är en vanlig familj, kämpat med barnen ända sen födseln.... man lever i Tro Hopp och Kärlek... nu ska vi lära oss med att hålla i rutiner, förberedelser... va e det? Bildstöd ska hängas upp på väggen för Gust...

Av Gustav - 23 augusti 2013 16:40

Mamma: Läste idag på tidningen att Stockholmsstad vill ta bort resurserna till barn med särskilda behov i skolorna... hur ska det gå för dessa barn? Jag tänker på min Lilla Herre och min dotter som har särskilda behov... Hur tänker de? Har de inte rä...

Ovido - Quiz & Flashcards