Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Gustav - 14 mars 2010 09:56

Mamma lagade ordning min favorit gröt... mannagrynsgröt med O'boj och det blev chokladgröt!

Mums!


Mammas citat:

 

Det går inte en dag utan att jag tänker på det lilla hjärtat, frågor som går runt i huvudet, varför kunde inte detta blivit upptäckt tidigare? Hade det underlättat hans uppväxt, hans temperament, hans vikt m m?

Hur går jag vidare nu med honom? Jag är orolig över hans vikt, han har inte gått upp i vikt på 1 år... men jag måste samla mina krafter tillsammans med min man så att vi klarar av att ta hand om de resterande barnen...

Just nu så känns allting så meningslös, jag har dessutom en arbetsintervju och jag vet inte om jag ska avstå pga kommande OP på Gustavs hjärta!!!! Samtidigt så måste jag ha det här jobbet för att vi äntligen har möjlighet att leva i ekonomisk trygghet!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards