Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Gustav - 18 mars 2010 10:34

Jag va' tvungen att ringa till kardiologen idag pga att Gustav blev blå och utmattad igår på dagis sen var han arg och ingenting dög för honom... när det är så då vet man inte vad man ska göra längre... han vill ju springa men kan inte göra det lika mycke som de andra barnen och då blir han arg!


Läkaren var inte på plats just idag och hon är åter v.14 men på måndag så kommer sköterskan att ringa till mig ang hur vi ska ta oss till väga i vardagen?

Nu ska jag försöka att få tag på BVC om de kan skriva ut recept på näringsdrycker till Gustav.

Av Gustav - 18 mars 2010 10:34

Jag va' tvungen att ringa till kardiologen idag pga att Gustav blev blå och utmattad igår på dagis sen var han arg och ingenting dög för honom... när det är så då vet man inte vad man ska göra längre... han vill ju springa men kan inte göra det lika mycke som de andra barnen och då blir han arg!


Läkaren var inte på plats just idag och hon är åter v.14 men på måndag så kommer sköterskan att ringa till mig ang hur vi ska ta oss till väga i vardagen?

Nu ska jag försöka att få tag på BVC om de kan skriva ut recept på näringsdrycker till Gustav.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards