Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Gustav - 21 mars 2010 15:40

Jag är arg, arg och arg... mamma har inte varit glad över mig idag och inte pappa heller. Inget går som jag vill och vi skulle till Willes kalas idag oxå men mamma köpte inte nån present åt mig så... då... blev jag arg!

Mamma:

 

Idag har det varit en jobbig dag med Gustav men det gick bra i affären. Han har ätit dåligt samt varit på dåligt humör hela dagen... vi gick till kalaset och stannade där bara en liten stund för han fick små utbrott hela tiden. Han skulle minnsam oxå ha kalas samt paket och allt möjligt men jag sa åt honom att snart är det din tur och då löste utbrottet.... hmmm... det jag undrar mest nu är att kommer jag någonsin ha mitt drömjobb, isåfall när? Kommer utbrotten ta slut efter hjärtoperationen?



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards