Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Gustav - 16 mars 2010 09:22

Gustav vaknade med rätt sida imorse, va' glad över allt och allting.... vilket gjorde att man själv mår bra! Det är lungt och skönt men mycke oro i kroppen... man tänker hela tiden vad kan hända? Hur ska man bete sig? osv... säkert de vanligaste frågorna som snurrar i huvudet på föräldrar vars barn har hjärtfel!


Nu har jag iallafall kortat Gustavs dagisdagar bara för att inte trötta ut han, undvika stoj så mycke det bara går... inte lätt när han är duracell-kaninen själv!!!

Gustav älskar att uppträda på sen inför publik, han älskar att dansa, sjunga och spela teater... allt inom nöje... det älskar han!


Jag har alltid varit emot att skänka pengar på forskning eller dylikt men jag fick min tankeställare när det gäller Hjärt- och Lungfonden.... har sett reklamen med de här barnen, där ett barn saknas och då tänker jag att det kan vara min son!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards