Direktlänk till inlägg 23 mars 2010

Tröttmössa idag...

Av Gustav - 23 mars 2010 06:57

Jag höll min mamma vaken hela natten, hon tyckte att jag andades konstigt... men jag var ju och flög med spindelmannen, inte konstigt.


Mamma:

 

Det var inte roligt inatt med Gustav, själv tyckte jag att han andades konstigt, han sov oroligt sen kunde inte jag få bra sömn för jag minns förra året när han pep och försökte hämta andan samt blev alldeles blå och jag vaknade av ren slump till det. Medans jag försökte få igång hans andning så ringde min man efter ambulans tills ambulansen kom så stod jag vid balkongen med Gustav så att han skulle få kalluft.

Vi var borta hela natten och kom hem med sjukresetaxi på morgonen. Gustav fick andas adrenalin samt fick diagnos falsk krupp. Efter den insidenten så är vi livrädda när han sover, andas han ordentligt osv. Inatt så var det en sån natt jag inte kunde sova för han sov oroligt.

 
 
Catta

Catta

23 mars 2010 07:50

Hek lära svägerska. Bra att du är så duktig mamma;) skulle med ja svårt att sova om mina tjejer lät så. Snart ses vi : kram catta

http://Www.diabetesochtraning.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gustav - 17 mars 2014 06:22

En kaffe till mig och en tallrik med fullkornsvälling till Gustav.... idag blir det att ringa runt till läkare ang näringsdrycker till min gosse. ...

Av Gustav - 16 mars 2014 11:00


Projektet fortsätter, konstigt nog så hjälper det mig att samla krafter till livets olika motgångar... det ska inte behöva kosta mycke för att få en lyxig rum där man trivs! Återanvända gamla möbler, måla till någon favvo färg, voala... som en ny möb...

Av Gustav - 15 mars 2014 13:13

Våran sovrum behöver snyggas till lite... man blir deppad och bara titta på det... barnen tittar på TV och vill inte gå ut pga vinden. Det blåser storm ute... Imorron måste jag gå igenom alla läkartider som kommas skall... medans jag njuter av min ka...

Av Gustav - 14 mars 2014 21:31


Nu ska familjen på kurs... för Autism! Vi är en vanlig familj, kämpat med barnen ända sen födseln.... man lever i Tro Hopp och Kärlek... nu ska vi lära oss med att hålla i rutiner, förberedelser... va e det? Bildstöd ska hängas upp på väggen för Gust...

Av Gustav - 23 augusti 2013 16:40

Mamma: Läste idag på tidningen att Stockholmsstad vill ta bort resurserna till barn med särskilda behov i skolorna... hur ska det gå för dessa barn? Jag tänker på min Lilla Herre och min dotter som har särskilda behov... Hur tänker de? Har de inte rä...

Ovido - Quiz & Flashcards